fredag 15 januari 2010

Nostalgitripp från min jobbdator!





7 kommentarer:

  1. Naw, så liten han är där...=)) Sötis!

    Ha en mysig helg med din fina familj!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Fina fina Markus:) jag hittade ett gammalt kort på mig och markus oxå som jag har på kylskåpet.. Kram faster Ella

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder på en underbar familj. Härligt med nostalgi tripp!!

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder:-) Underbart att blicka tillbaka, ibland man blir nästan lite blöt i ögat av att tiden bara springer fram.....

    SvaraRadera
  5. Kul grej med nostalgitripp! Så mycket hår Nicke hade på första fotot och så lite (dvs. kort) du hade på de andra! Man glömmer lätt bort att du var korthårig fram till för bara något år sedan.

    Fina foton på Markus. Han är sig lik! :-)

    Ha en mysig lördag!

    SvaraRadera
  6. Underbart att se!!! Kram Johanna

    SvaraRadera
  7. Goa, lilla Mackan!! Kul att se bilderna, jag kommer ihåg varenda en :-)
    Du var så snygg i kort hår!!
    (inte för att du inte är snygg nu också...haha)
    Kram!

    SvaraRadera