lördag 24 juli 2010

Grillmys!

Jaha, då närmar sig faktiskt min semster sitt slut. Men vi har härliga dagar tillsammans och jag njuter för fullt. I går körde jag och barnen till mammas jobb och hälsade på henne där. Hon har gjort sig illa vid ett fall och vi muntrade upp med ett litet kit med bacardi breezer och choklad!

På vägen hem hämtade vi upp Gabriel och sen var han hos oss hela dagen och lekte med Markus. Nicke och hans pappa byggde staketet på framsidan och jag målade carport takets undersida. Känns i armen i dag kan jag lova! Sen blev det tacos och mys i uterummet och när barnen hade lagt sig såg vi film. Det har faktiskt blivit film två kvällar nu, både "Sherlock holmes" och "Stepbrothers". Kan rekommendera båda!

I dag har Nicke och hans pappa byggt färdigt staketet och jag har hunnit med storhandling och målning. Vid 16 tiden körde vi till Helen, Danne och Ebba där vi bjöds på fantastiskt gott grillat! Sen gick vi en runda med barnen till lekplatsen och när vi kom tillbaka fick vi glass och frukt. Tusen tack för en härlig kväll!

Ramlösas finaste Ebba!

Max lekte i trädgården!
Grillmästaren!
Max myser lite hos pappa=)
En riktigt mysig sommarkväll med goa vänner!

7 kommentarer:

  1. Mysig kväll vännen! Hoppas du provsatt de
    Röda solstolarna - det finns inga bättre alltså!
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Jag missade att provsitta - men har supersköna hemma som är det bästa vi har köpt någonsin i solstolsväg=)

    SvaraRadera
  3. Hej hopp! Nu har jag läst ikapp mig här. Det verkar som att du är redo att börja jobba igen - och vem skulle inte vara det med en så fin och avkopplande semester med nära och kära i ryggen? :-)

    SvaraRadera
  4. Ni verkar haft det bra, syns snart:-))/Lina

    SvaraRadera
  5. Jag är redo Nina och det är skönt att jag kan vara så nöjd med semestern - annars hade det nog varit värre att börja igen;-)

    SvaraRadera
  6. Lina - ska bli roligt att höra hur ni har haft det på er semester i Turkiet!

    SvaraRadera
  7. Tack själv vännen! Alltid lika härligt att ses!!

    KRAM

    SvaraRadera