onsdag 28 juli 2010

Orolig

I förmiddags ringde jag min mamma och det visade sig att hon var hemma och var sjuk=( Min tappra mamma har legat hemma väldigt sjuk i tre dygn utan att söka läkare i tron om att det var magsjuka och feber. Hon kunde knappt prata! Nu är hon inlagd på sjukhuset på infektion och jag har inte hört mer=( Lär väl få lite svar under morgondagen men jag är orolig för min älskade mamma.

Eftermiddagen har bjudit på fint väder och jag har haft Markus, Max och Gabriel busandes här hela kvällen medan Nicke och Ella var och tränade bmx. Det är så gott att se barnen leka tillsammans och de cyklade länge i gatan och Max jagade runt på sin Bobbycar. I går var det skateboard som gällde och Max vill inte vara sämre än storebror!


Fast det är bäst att vara sittandes så länge!
Markus börjar få riktigt bra koll på brädan nu!
Det går så fort ibland så kameran inte hinner med!!
Just det, grabbarna har varit på Busfabriken i dag i sällskap med Ella och Gabriel. Där var inte så mycket folk och då är det perfekt för barnen att kunna leka utan att trängas och köa! Max hade lekt massor och åkt rutschkana - stora killen nu!
Krama era nära och kära!

3 kommentarer:

  1. Hur har det gått med din mamma? Har också tänkt på henne sen du skrev och berättade igår. Hoppas hon mår bättre redan idag. Hon är iaf på helt rätt ställe.

    Saknar er - när kommer ni till Hestra??

    SvaraRadera
  2. Jag vet inget än så länge=( Men det är skönt att hon är på sjukhuset i alla fall, känns tryggare.

    Vi saknar er också och tro mig, jag har funderat på när vi ska komma! Än så länge är det ganska många bmx tävlingar kvar och sen börjar Markus simskola på lördagar. Men det brukar vara några lör/termin då det inte är simskola annars får vi ta en söndag!

    SvaraRadera
  3. Usch då, förstår att du är orolig, vännen. Hoppas det har vänt nu när hon har kunnigt folk omkring sig.

    SvaraRadera