onsdag 21 juli 2010

Hemmadag!

Läs och häpna - i dag gick hela familjen upp strax innan 10!! Jag och Max hade varit vakna en stund vid 7 som vanligt men jag hade huvudvärk och Max somnade om, då var jag inte sen att ta chansen till lite mer vila. Hela dagen känns nästan "fel" eftersom den känns mycket kortare.


Vi har hållt oss hemma hela dagen och det är något som Markus behöver träna på. Han är så enormt rastlös om vi inte hittar på något och han har inte haft någon att leka med i heller då många kompisar är på semester. Men det är nyttigt att ha "tråkigt" också för då uppskattas det när vi gör saker.


Klockan 16 kom Agneta, Anders och Natalie till oss. Jag och Agge har gått i samma klass 4-9 och hittade varandra igen när vi var föräldralediga samtidigt. Vi mös på gräsmattan med kall dricka i glasen, sen blev det grillat till middag innan vi gick bort till lekplatsen med barnen.

Markus tränar armstyrkan!
"Ja åsså pappa!!"
Tack för en härlig eftermiddag och kväll tillsammans, det får vi göra om snart!
Måste också tillägga att jag blev getingstucken både i går och i dag - vad är oddsen för det?

1 kommentar:

  1. Halloj! Tusen tack för igår!
    God mat, fint sällskap, allt perfekt.
    Ha det härligt i Helsingör idag.
    KRAMAR

    SvaraRadera