måndag 26 juli 2010

Jobbstart!

I dag ringde larmet klockan 6 och det var dax att börja jobba igen. Nicke har semester denna veckan också och är hemma med grabbarna. Nu har Julia semester i tre veckor och jag kommer vara själv på kontoret. Det sköna med att vara själv är att tiden går så fort då jag har fullt upp att göra hela tiden. Men visst kommer jag att sakna dig syrran;-)

När jag kom hem åt vi middag tillsammans och sen körde jag Markus till kusinerna i Lerberget. En VÄLDIGT förväntansfull kille skulle i dag äntligen få busa med Albin (är 12 år) och få sova borta. I morgon ska de till Ystad djurpark hela dagen och sen släpper de av honom hemma när de är nöjda för dagen. Känns verkligen konstigt att inte ha Markus hemma, jag gillar att ha hela min familj under ett tak=) Men det är så klart superroligt för Markus och viktigt att lära sig kunna sova borta och klara sig utan mamma och pappa. Har också fullt förtroende för Malin och är helt trygg med att lämna mina barn där=)

När jag och Max kom hem så satte jag honom i vagnen och tog en powerwalk i byn. Sen målade jag lite på staketet när vi kom tillbaka och vips så var klockan 21! Max är verkligen på sommartid och somnar runt 21-21.30 för att vakna runt 8.30 tiden. Heeeelt ok!

1 kommentar:

  1. Så skönt att det kändes/gick bra att börja jobba igen. Det är ju oundvikligt, förr eller senare, och då är det trevligt om det inte känns hur tungt och motigt som helst. :-)

    Kram!

    SvaraRadera