torsdag 27 januari 2011

Doftljus!

I går kväll var jag hos Lina på Partylite visning - eller kanske man ska skriva luktning? Jösses med dofter det finns att välja på när det kommer till deras doftljus! Där satt vi och luktade på alla dessa sorter, goda som hemska, smaken är ju som baken.....

Jag köpte värmeljus i två storlekar och de små blev i doften "jordgubb-rabarber"....

.....och de stora blev i "äppelträdgård".
Jag älskar värmeljus och har gärna många tända samtidigt, på borden och i lyktor som hänger i fönster. Det gör ju inget om det dessutom luktar lite gott av dem, bara det inte är för starkt och inte luktar "kolasås"......(jodå, den doften fanns också! Precis som kakglasyr, päronchampagne, kryddigt plommon, bambu och läder.....) Tusen tack Lina för en mysig kväll!
När jag kom hem så sov grabbarna och det blev soffan en stund för mig och Nicke. Vi såg inspelat "Kendra" innan vi stupade i säng, jag har haft några halvdåliga nätter med Max och är knappast utsövd. Men det kunde varit sämre också så jag klagar inte=)
I dag blir det hämtning av barnen 16.30, middag och träning. Nicke ska träna pass på gymmet och är då borta nästan två timmar i kväll så jag ska hinna med orbitrek INNAN han kör! Sen är det ju fredag i morgon igen.....!!

1 kommentar:

  1. Jag har varit på ett sånt party hos min svägerska en gång för något/några år sedan. Man får inte vara känslig för dofter när man går på sånt för oj vad där luktade! Då var det strax innan jul så jag köpte värmeljus med "juliga" dofter. Fanns verkligen många goda - och även mindre goda - dofter att välja mellan :-)

    SvaraRadera