torsdag 13 januari 2011

Vår spexare!

När jag kom hem i dag så låg de här i köket.....
.....Ingrid hade bakat i dag och Max fick med sig hem till resten av familjen! Mums!

Max gjorde sig lite extra fin genom att sätta på sig alla pärlhalsband Markus gjort!
Sen var det lika bra att testa tomtedräkten också......var får han allt i från?

För min del blev det ingen utklädnad men så väl 20 minuter på Orbitrek, bad med Max, läsning för båda grabbarna i vardera sängar och nu hägrar soffan! Helgen står för dörren och bjuder på lite av varje. I morgon kommer Julia och Henrik till oss, på lördag är det kalas för min kusin som fyller 30 och på söndag är det först simskola och sen ska vi på Albins kalas då han fyller 13 år!


3 kommentarer:

  1. Söt som socker är han er lille Max!
    Hoppas att ni får ett fint veckoslut!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag hittade dig genom Lina. Lina gick i min parallellklass på högstadiet. Och vi har en gemensam kompis, hon och jag.
    Att läsa andras bloggar är min last...
    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Jisses vilka vaniljbullar... Det vattnar sig i munnen på mig när jag ser dem. Tur jag inte har något fika hemma för då hade väl allt rykt med av bara farten.

    Ha en fortsatt fin helg med kalas och allt!

    SvaraRadera