onsdag 20 april 2011

Jag kan nog!

I dag när jag klev in i Bokbussen med grabbarna så stod hon där med blicken riktad rakt på mig! Det var helt enkelt menat att Charlotte skulle med hem=)

Så i kväll har jag tränat efter boken och jösses vad jobbigt det var!! Jag behöver verkligen lite ny motivation och nya övningar för kroppen och det fick jag verkligen.

I morgon bär det av till Kristianstad och vår radiomedverkan. Jag börjar bli lite nervös och det ska bli mycket spännande att se hur det går. Farmor kommer och är hos barnen under tiden och vi bör vara hemma igen runt 14 tiden. Ska bli superskönt med fem dagars påskledighet med grabbarna!

1 kommentar:

  1. Det är klart du kan! Häng i med de nya övningarna ett tag och du ska se att det händer grejer!

    Lycka till på radion!

    KRAM

    SvaraRadera