lördag 16 april 2011

Påskfint och folkrace!

I morse när vi vaknade så såg det ut så här på framsidan! Någon tycker kanske att vi borde flytta? Eller så kan moppegänget vi hörde utanför huset vid 23 tiden ha något med saken att göra...... I går när jag kom hem från jobb så fick grabbarna fixa årets påskris!
Med mycket stor noggrannhet hängdes det ägg......
Markus hängde även i sådant som han gjort i skolan......
Taddaa! Vårt påskaltare som Markus fixat till=)
I förmiddags skulle både Nicke och Markus varit på bmx banan, men Markus var trött och sliten så han orkade faktiskt inte. Nicke och Ella körde till banan medan jag och grabbarna körde till folkracebanan. Vädret har inte varit så bra, grått och lite regn till och från.
Kusinerna hejar på Håkan!!
Nicke och Ella kom till banan när de var färdiga. Nicke och Max kollar på en start!
Vi stannade där drygt två timmar, sen var vi ganska kalla. Gabriel följde med hem till oss och de har lekt inne en stund och sen har vi varit ute igen. Jag tog en powerwalk runt byn medan Nicke var på lekplatsen med barnen. Nu är jag nyduschad och Nicke är och hämtar pizza till kvällsmat, för min del blir det en kebabrulle!


Ha en trevlig lördagkväll, det tänker jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar