fredag 14 augusti 2009

Barnvagnsrace i skogen!

I dag har jag och barnen varit i Pålsjö skog med tre andra härliga mammor och massor med glada bebisar. Dessa mammor har jag lärt känna via en "Helsingborgstråd" på ett forum och nu äntligen kunde jag också följa med på en träff. Härliga Sophie föreslog promenad i skogen och fika på paviljongen - och jag var inte sen att hänga på!


Markus cyklade med hela rundan!



Vi gick en promenad på en timme först.

Sen blev det fika på Paviljongen!

Max satt ute och mös!

Det var verkligen roligt att träffa dessa tjejerna och vi hade en riktigt rolig eftermiddag tillsammans. Jag har ju ingen ny mammagrupp via bvc denna gången (det startades ingen), utan har bla regelbundna träffar med Johanna och Marie i stället. Nu har jag ännu fler härliga mammor att "hänga" med;-)

När vi kom hem blev det lite magträning för mig och Nicke sprang en runda. Sen är det fredagsmys på hög nivå när det vankades tacos till middag. Tror nog ca 75% av Sveriges befolkning äter det på fredagar oftast. När våra goa ungar är i säng så ska jag och Nicke inta sofforna och bara mysa framför tvn. I morgon ska Nicke upp tidigt och köra till Göteborg och titta (inte tävla) på bmx tävling och jag och barnen ska åka "Laxen" med mamma och Wille. Det är en båt som går på Rönne å och stannar till i Skälderviken en liten stund. Ska bli mysigt!


http://www.skane.com/cmarter/cmarter.asp?doc=2505&tprodid=105782

2 kommentarer:

  1. Så sött foto på Max, han ser så nöjd ut där han sitter med händerna i varandra.

    Kram och god natt!

    SvaraRadera
  2. Jag var också på paviljongen och fikade igår. Goda våfflor :)

    SvaraRadera