måndag 3 augusti 2009

Mamma-barnträff och Morfar-Lenamys!

I förmiddags kom Marie med Ellinore och Johanna med Ava. Vi har så roligt på våra träffar och jag ser alltid fram emot dem. Regnet hängde som sagt i luften (har öst ner hela natten och dagen) men vi hann gå en promenad med vagnarna i ett uppehåll. Vi åt baguetter med gott pålägg och sen mumsade vi på chokladkakan jag bakade i går. Barnen busade på för fullt och det är ett annat tempo nu när E och A har börjat krypa och ställa sig upp. Max hänger inte på tjejerna, utan han sitter där han sitter:-) Men så är han också yngst i gänget;-)

Max myser med en tjej på var sida!

Max och Ava!

Klart det ska vara leksaker över heeeeela golvet - annars syns det inte att det har varit träff!
"Kom igen grabben - nu kryper vi"
Tusen tack tjejer för i dag, längtar redan till nästa gång!
När huset blev tomt så begav jag mig ut i ösregnet med Max i vagnen. På med jacka och keps så kan det regna bäst det vill! Det var riktigt skönt att gå en rask runda i det vädret! Sen fixade jag lite kvällsmat eftersom pappa och Lena skulle komma. Det blev hemgjord pizza och sallad som vi sen satt och åt i uterummet när de kom. Mysigt att få ha dem här och prata och mysa med barnen.
Max visar hur glad han blir när kameran kommer fram!
Morfar försökte lära Max att klappa!

Tack morfar och Lena för en supermysig kväll med er!

1 kommentar:

  1. Haha kom så kryper vi, så bra bild! :-D Ja den där Max har nog varit modell i tidigare liv, det kommer så naturligt :-)

    SvaraRadera