måndag 24 augusti 2009

Julia har lyckats ännu en gång...



















5 kommentarer:

  1. Den där du pussar Max blev så bra... så ljuvlig... Bra motiv ni två ;-)

    SvaraRadera
  2. Du är en skicklig fotograf Julia!

    SvaraRadera
  3. Håller med Emilia! Helt fantastiskt fotograf!
    Underbara motiv hjälper klart till ;)
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  4. Det märks att ni ofta har en "utomstående" fotograf, för ni är med på så många foton allihop. Kul! Här är det oftast en i familjen som fotograferar (läs jag) så fokus blir av naturliga skäl på framförallt 2 av 4 familjemedlemmar. ... Men lika gla' är jag för det! En trött, hårt arbetande tvillingmamma är det ändå ingen som har glädje av att se alltför ofta. ;-)

    SvaraRadera
  5. Jag känner igen det där Nina....det är alltid jag som tar bilderna om jag inte trycker kameran i handen på Nicke;-) Men du har fel, fel, fel, fel...Jag vill GÄRNA se dig på bilder!

    SvaraRadera