onsdag 6 oktober 2010

För 2 år sedan....

....såg jag ut så här! Inte sjutton visste vi att Max skulle kika ut 6 veckor för tidigt=) Jag minns precis var jag var där hemma och vilket klockslag som vattnet gick. Snacka om att bli chockade då det var liiiiite för tidigt.

Att få barn är det häftigaste man gör i livet, finns inget som slår det. När barnen fyller år och ytterligare ett år har gått, då tänker jag alltid extra mycket på tiden runt graviditeterna och deras förlossningar. Vi är riktigt lyckligt lottade som har fått två så fantastiskt fina ungar. I morgon blir lillebror 2 år!

3 kommentarer:

  1. Du skriver ju så man nästan böjar lipa - tyckte det var ett fint inlägg! Bilden talar för sig själv tycker jag...*snyft* GRATTIS I FÖRSKOTT TILL LILLE MAX!!
    Kram Johanna & Co

    SvaraRadera
  2. Så liten Markus va på det kortet:-) Gud, så fina korten va på barnen:-) Lille Max, 2 år.... Vart blir tiden av???

    SvaraRadera
  3. Tack Johanna=)

    Vem är "anonym"? Roligt att veta vem som skriver här=)

    SvaraRadera