lördag 5 mars 2011

Hembygdsparken!

I förmiddags körde vi till Hembygdsparken i Ängelholm med barnen, svärföräldrarna, Ella och Gabriel. Riktigt härligt väder med strålande solsken, även om det var ganska kallt.

Varm o´boy och tunnbrödsrullar med skinka och ost smakade bra!
Linbanan är så klart toppenkul!
Max fick också åka linbana!
Max älskade "tupparna" och kunde stå där hur länge som helst. "De kommer inte ut" sa han många gånger för att försäkra sig.....
Det här är det närmaste mina grabbar får komma att köra motorcykel - det är farliga saker!

Allt kan man klättra på om man heter Markus!
Goa kusiner!
Markus fick mammahjärtat att slå lite extra fort....
Världens finaste svärföräldrar, Inger och Bosse!
Max trillade över några trädrötter och slog i ansiktet riktigt ordentligt=( Näsan är röd, svullen och skrapad!
Trots näsolycka så har vi haft härliga timmar ute med barnen. Sådana här stunder lever man på länge=) När vi kom hem bytade jag om direkt och tog en löprunda genom skogen. Det blir riktigt jobbigt att springa där i och med att där är så backigt, men det var skönt att jag orkade hela rundan trots blåst och backar. Rundan är ca 4,6-4,7 km, inte helt lätt att få exakt längd när det är både i skogen och på vägen.
Nu ska jag börja på middagen, det blir fläskfilé och potatisgratäng i kväll och sen mys med Melodifestivalen!

1 kommentar:

  1. Vilken supermysig dag ni har haft! Själv har jag haft huset fullt av ungar. Trevligt, men intensivt :-)

    SvaraRadera