söndag 20 mars 2011

Vår söndag eller vårsöndag!

I natt sov jag över hos Markus=) Han har frågat någon gång om jag inte kan sova på hans rum och nu när jag låg back på sömnen igen så slog jag till! Så på madrass på golvet har jag sovit inne hos Markus och det var riktigt mysigt. Nåja, min säng är väl skönare men mysfaktor var högre hos Markus=)

Det var simskola i förmiddags som vanligt och i dag lämnade vi Max hos farmor och farfar så vi kunde simma under tiden Markus hade lektion. Max är genomförkyld så det passade bra att han inte var med i dag. Julia kom samtidigt som oss och vi simmade tillsammans 40 längder i dag! Perfekt träning för mig nu när benhinnorna fortfarande bråkar och gör ont=(

När vi simmat klart körde vi till Nickes föräldrar där de hade korv med bröd färdigt till lunch. Sen körde vi till Håkan och tjejerna för att se på hans nya hus och vi bjöds på fika. Efter fikat gick vi ut i solen stund till lekplatsen som låg precis intill. När vi kom hem fortsatte vi vara ute och njöt av det vackra vårvädret!

Tror någon är sugen på premiären?

Grabbarna invigde solstolarna!
Utemöblerna åkte fram!
I kväll har vi ätit tacos och filmen "Kung fu Panda" rullar för fullt. Ny vecka står för dörren och ännu en helg är lagd bakom oss. Nu måste vi bara skriva i Trulles bok också eftersom han ska tillbaka till skolan i morgon!

2 kommentarer:

  1. Tror jag ser att det står mitt namn på den ena av dom stolarna ;-)

    Hoppas Trulle hade en bra helg!

    SvaraRadera
  2. Trist att dina benhinnor fortfarande bråkar med dig men tur att det finns andra sätt att konditionsträna än att springa.

    Kram!

    SvaraRadera