lördag 11 december 2010

35-års kalas!

Det är visserligen inte min födelsedag förrän på tisdag, men i dag har jag firats för fullt! Eftersom vi jobbar på min födelsedag och Nicke börjar tidigt, så passade de på att fira mig på morgonen i dag i lugn och ro. Jag fick en jacka, skor och vantar - superläckert i rött! Tusen tack min älskade familj för de fina presenterna.

Sen har vi fixat och grejat inför kvällens kalas och klockan 17 började gästerna komma! Fick massor med fina paket - hur kul som helst att öppna=)

Julia hade gjort en underbar bok till mig med bilder och text! Tusen tack för allt arbete du lagt ner syrran!!
Buffén bestod av pastasallad, hembakat foccacia bröd, ost och kex!
Fick en superläcker klocka av mamma och Wille.
Fick en basketsko av Julia till mitt Thomas Sabo armband!!
Andra presenter var presentkort på Väla, Trivas på Råå och Din stund på Råå, blommor, kokbok, kökshandukar, teckningar av Markus, ljusstake och lite annat smått och gott.

Ellen & Julia!
Jag i min nya, underbara jacka som jag fick av Nicke och barnen.
Liten kalaskille! Hans snitt vid ögat syns tydligt, vi är dock glada att det inte blev värre!
Världens finaste Milton!

Markus kelar med Janne - lite ofrivilligt;-)
Massor med gott till dessert!
Svägerskan Camilla, svärfar Bosse och mamma.
Storasyster Malin!
2/3 av syskonen Johansson!
Jag och fina svägerskan!
Man blir trött av kalas, mysigt att vila lite hos farmor=)
Jag är lyckligt lottad som har så fin familj, tusen tack alla ni!

3 kommentarer:

  1. Kul att du blev ordentligt uppvaktad - det är du värd! Klockan var kanonsnygg!

    DE är lyckligt lottade som har en så fin dotter, svägerska, syster osv. osv. som DIG!

    Härligt foto på Milton! :-)

    SvaraRadera