tisdag 28 december 2010

Morfar-Lena-mys!

Natten till i dag var katastrof då Max var vaken i flera timmar. Hur orkar han ligga och prata så länge mitt i natten? Lägg sen till att alla grabbarna i huset hostar, Markus kommer en gång och sen pratar han högt i sömnen. Jag var helt slut klockan 5 då jag inte somnat än, men då tog Nicke Max så la jag mig i extra rummet och fick i alla fall någon timme.



Det blev städning under förmiddagen, kändes som att julen behövdes städas ut (men visst står granen kvar) och golven var i stort behov av en avtorkning. Sen när vi ätit lunch körde vi till pappa och Lena, vi har inte setts i jul eftersom nästan hela vår familj varit sjuka.

Paketöppning!! Morfar får hjälpa till.....

Stor lycka när Markus såg att det var lasersvärdet!


Max fick en cdspelare med mikrofoner!!
God fika, julgodis och lite biljardspel med Lena....
Grabbarna gav sig på pilkastning!

Tusen tack pappa och Lena för en mysig eftermiddag! När vi kom hem fick ju sakerna testas ordentligt=)
Det går även att dela så det blir två att fäktas med.
Nu blir det kvällsmat och sen kanske lite Super Mario med Markus. Vi måste ju klara en värld till snart;-)

3 kommentarer:

  1. Skön dag vännen!
    Kul att se att grabbarna piggnat till litta.
    Ja hur orkar han babbla på nätterna, lilla pojken!
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Ville är supernöjd med sitt sånt svärd, här har fäktats massor kan du tro! Ni har väl satt i batterier också?? :-)

    Vi stämmer av läget senare inför morgondagen, men som sagt var; vi är på!!!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Johanna - han har fått talets gåva av sin mamma! Fast jag är i alla fall tyst på nätterna....

    Nina - klart vi har=) Låter underbart....eller?

    SvaraRadera