måndag 6 december 2010

Nyfriserad!

I morse när jag lämnade Max hos Ingrid så frågade jag om hon kunde klippa honom. Se vilken snygg lite kille vi fick hem:
På jobb har det också ändrats utséende, jag och Julia fick äntligen tummen loss och möblerade om. Vi har i många år suttit med ryggen mot fönsterna och det är ofta svårt med ljuset mot våra dataskärmar. Nu fick vi hugga tag i de blytunga skrivborden och fick superfint! Vi har ju väldigt många chaufförer som kommer in dagligen och gissa om förvirringen och kommentarerna var många!

Kvällen hemma har varit lugn med barnen. Nicke och Markus spelade Playstation tillsammans och jag och Max har röjt i uterumet, alla kökssakerna har stått där och det behövde rensas och kastas. När barnen lagt sig tog jag 30 minuter på spinningcykeln och Nicke styrketränade samtidigt. Skönt med hemmagym!

Simma lugnt!

4 kommentarer:

  1. Simglasögon och kaffekanna... tja, varför inte?? ;P

    SvaraRadera
  2. Nu är jag tillbaka! Skönt sista foto på din lille badpojke. :-)

    SvaraRadera
  3. Så fin Max blev i håret. Stora killen blev han plötsligt!

    SvaraRadera