tisdag 21 december 2010

Dan före dan före dan före dopparedan!

Det är -17 utanför dörren, pulkor ligger lite varstans på framsidan och det är rejält med snö på marken. Helt underbart att vi får ha en vit vinter och jag älskar verkligen det! Hellre snö och minus är regn och plus!

Efter vår jullunch på jobbet så körde jag hem och löste av här hemma. Nicke började kl 15 och jag och grabbarna har varit ute i snön, bakat kanelbullar när vi kom in, tränat i källaren och försökt lösa propproblem! Det blev mörkt i halva huset och propparna och jag var inte helt överens. Min granne fick komma in och tillsammans kunde vi lösa problemet och ljuset var tillbaka=)Men pannan får jobba rejält nu när det är så kallt och har man sen ugn, tvättmaskin och lite annat i gång så blir det som det blir;-)

Håll till godo med några underbara bilder som Julia har tagit!

"Varför ska mössan vara på?"

Ska vi skärpa oss så mamma får den där bilden till julkorten??
Hur roligt som helst att busa tillsammans!

1 kommentar:

  1. Vilket fint julkort du har satt som din "huvudbild"! Passar verkligen nu när vi är så nära dagen D.

    Ja tänk att Skåne fick lite snö i år också. Det är er väl unt!

    SvaraRadera