måndag 20 december 2010

Mus i huset?

I dag jobbade jag 7-12 och det var full rulle från första minuten tills lunchdags. När jag kom hem så åt jag, Nicke och Max lunch tillsammans sen gick Nicke och hämtade Markus på skolan.
Nicke började jobba kl 15 och jag och grabbarna körde till Väla och fixade lite av varje, kikade på djuren i djuraffären och åt glass! Härligt att kunna göra sådant med dem utan att det blir kaos (Max har ju varit inne i en tuff trotsperiod men lugnat ner sig oerhört!).

Det blev plättar till kvällsmat, bad för grabbarna och sen fruktfat vid tvn!

Hmmmm.....undrar om vi har möss i huset? Pepparkakshuset har minskat lite i hörnen....
......och det är några nonstop mindre på taket!
Nope, inga möss inte - det är husets yngsta som är framme lite då och då;-)

3 kommentarer:

  1. Men jag sa ju det! Möss bor i lådorna ;-)

    SvaraRadera
  2. Det var det sötaste jag sett - lite naggat på
    Pepparkakshuset! Söte Max!
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Ha, ha - du har ju helt rätt Julia!

    Johanna - visst är det gulligt med 2-åringar=)

    SvaraRadera