söndag 20 juni 2010

Mamma-barn-söndag!

I dag fick vi besök av Nina, Annie, Ville, Tessan och Ylva-Lie! Vi skulle ha vår årliga Gantoftaträff men tyvärr så sjuknade några till på både barn- och mammafronten så vi fattades hälften. Men vi var sugna på träff ändå så vi vi körde på med träffen, den klassiska pastasalladen till oss vuxna och korv med bröd till barnen. Julia kom också ut och hon stod för fotograferingen - som vanligt=)
Barnen hoppade studsmatta i timmar tror jag!
Två heta småbarnsmorsor på lekplatsen! I alla fall den till höger;-)

Alla får plats=)
Billesholms härligaste Ylva-Lie!
Grabbarna snurrar Ylva-Lie i gungan - hon fick en rejäl karusell!
Hestras coolaste Ville!
Gantoftas goaste Markus!
Smålands finaste Annie!
Glassdax!
Vi hade en härlig dag och timmarna mellan 10-15 gick hur fort som helst! Tusen tack för i dag tjejer och alla barn!
När jag hade röjt lite här hemma så tog jag Max på cykeln och tog skogs+grusvägsrundan i ett bra tempo. Max är så nöjd där bak på cykeln och jag fick motionerat! Sen har vi myst här hemma, Nicke har fixat i trädgården och vi grillade till kvällsmat. En härlig söndag och det bästa så här på kvällskvisten är känslan av en veckas semester framför oss=)

2 kommentarer:

  1. Du, mamman till vänster med! :-D

    SvaraRadera
  2. Du ljuger som en häst travar vännen, men jag gillar dig ändå. ;-)

    Tack själva, det är alltid lika mysigt att träffa er! <3

    Ha en härlig semestervecka och spara lite sol till min semester börjar också. ;-) KRAM

    SvaraRadera