onsdag 16 juni 2010

Räkfrossa!

I går kväll var vi 8 stycken tjejer som möttes klockan 18 på Knutpunkten. Vi steg ombord på Aurora för att mumsa räkor, prata, skratta och ha så mysigt som ett gäng lediga småbarnsmammor behöver då och då!

Louise, Jeanette och Marie! Först och sist i raden är gravida och sååååå fina med sina magar=)
Anna och Jessica!
Johanna och Helen!
Jag och Louise!
Hundratals räkor, en del bröd, många såser, ost, cola, vitt vin, kaffe och glass slank ner under tre timmar som vi turade (nåja, inte så att varje person åt allt det....). Det blev tre vändor fram och tillbaka innan vi steg i land vid 21.30 ca. Tusen tack tjejer för en härlig kväll!

5 kommentarer:

  1. Låter som en härlig kväll :-) Kan tänka mig att öronen hade gått varma om man varit med ;-)

    SvaraRadera
  2. Tusen tack själv för en super bra ide. Så mysigt att bara få sitta och snacka. Behöver man verkligen nu för tiden:)Hälsa grabbarna

    Stor Kram Louise

    SvaraRadera
  3. Så trevligt :-)
    Det var tider när man kunde tura över sundet här nere också... Det är liksom inte detsamma att käka räkor i bilen på bron.

    SvaraRadera
  4. Ha, ha...du är för rolig Therese! Jag ser det hela framför mig....räkskal i bilen...urk....

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig tjejkväll ni hade! Skulle som sagt var gärna tura jag också någon gång. :-)

    SvaraRadera