torsdag 11 november 2010

Eftermiddagsbak!

I dag blev det bak med grabbarna! Passade bra en grå, blåsig och regnig eftermiddag när vi inte kände för att vara ute. Med tanke på att vi kommer ha svårt att baka de kommande veckorna när vi börjar vår köksrenovering så är det bra att fylla frysen redan nu!

Markus och Max fick helt själva baka pepparkakorna! Både jag och Markus konstaterade att de man köper är godare, men det är väldigt kul att baka=) Ett mysigt eftermiddags nöje!

Jag bakade lussekatter under tiden grabbarna pysslade med pepparkaksdegen. Dagens resultat!
Min hosta håller i och konditionsträning är inte ens att tänka på. Jag tränade på nya magmaskinen i alla fall och sen blev det dusch och soffan=) Fredag i morgon igen..........

2 kommentarer:

  1. Mums - vilken härlig laddning!
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Ja köpepepparkakor är godare, men visst är det mysigt att baka tillsammans. Lussekatterna skulle jag kunna sätta tänderna i direkt, de ser riktigt gula och goda ut... *dreglar*

    Ha en fin fredag!

    SvaraRadera