fredag 5 november 2010

Harry´s

I går var jag på Harry´s med Louise och Maria! Vi träffades vid 17.30 så att vi kunde äta från pubmenyn, massa god mat till en lite billigare peng. Det var supermysigt att sitta och prata (ostört) och äta god mat (som man inte själv tillagat). Vi babblade bort tre timmar utan problem och jag fick sett Louise stora, fina bebismage! Snart är det dags för bebis att titta ut och det ska bli så spännande att få se vem som bor där inne=)

Tack tjejer för en mysig kväll!

När jag kom hem så var det tyst i huset, båda grabbarna sov gott och Nicke låg på soffan och kikade på tv. Markus hade varit frusen, tjock i halsen och tempen visade på 37.7 när han la sig. Han blir inte riktigt sjuk men det är ju något som ligger där och är på gång=(

Jag smög upp och körde till jobb tidigt i dag (tack Julia för att du ville byta=). Har inte fått någon morgonrapport än så jag vet inte riktigt hur grabbarna har det där hemma i dag. Det blir i alla fall en lugn fredag hemma och resten av helgen ska vi försöka och bara mysa i lugnt tempo och se till att Markus får vila ut. Mamma har bjudit till middag i morgon kväll och Nicke ska jobba 6-15 på söndag.

Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar