söndag 14 november 2010

Fars dag!

I morse uppvaktade grabbarna pappa i sängen. Markus hade skrivit och ritat en bok till Nicke, där han visade olika saker som de brukar göra tillsammans. Det blev även några lotter och lite andra spelkuponger=)

Jag och grabbarna körde sen till Therese och barnen för en söndagsdate. Vi har skött oss dåligt och inte setts sen i april !! huvva.....i dag blev det lek och pannkakslunch! Hannes och Markus mumsade i sig tre var=)
Lova och Max!
Min goa guddotter=)

Tusen tack Therese för en mysig förmiddag, hoppas det INTE dröjer så länge tills nästa gång!
När vi kom hem så var det nästan dags att direkt köra till Nickes föräldrar för lite fika. Där fanns även Nickes systrar och barn. När vi hade varit där en stund så började jag se dåligt. Blev som gula fläckar framför mig och jag kunde inte fokusera blicken. När jag försökte läsa på en tidning så fick jag inte ordning på bokstäverna och jag kunde inte se i sidled. Kände igen detta då det har hänt en gång tidigare.
Jag hade svår migrän som liten och har sen sluppit detta i vuxen ålder. Dock har den nog hittat tillbaka till mig=( Vi körde hem och efter en huvudvärkstablett och vila på soffan så försvann den igen. Jag hoppas att den inte tänker besöka mig allt för ofta!
Måndag i morgon, ny orörd vecka framför oss!

1 kommentar:

  1. Tack själv, hjärtat!
    Nästa gång (och det inom det närmaste!!) är det bara du och jag och lite fika :-)
    Kram!!

    SvaraRadera