onsdag 3 november 2010

Skumma spöken!

I morse när jag lämnade Markus på fritids så var det dags för "spökfest"! Jag hjälpte Markus få på sin dräkt och sen var det fullt med lek direkt ute på gården. De hade haft tipsrunda i dag, spelat fotboll i gympasalen och träffat ett spöke i källaren......

Jag körde inom affären efter jobb och plötsligt så upptäcker jag att någon lagt ner skumtomtar i min korg - verkligen konstigt......

.......för jag tycker jag knappt alls om sådana;-)

Jag och Max har tagit ett träningspass i källaren i kväll. Han fixar och donar med allt tänkbart där nere och jag körde någon form av "multiträning". Körde 5 min orbitrek, magträning, 5 min orbitrek, hantlar, 5 min orbitrek, magträning, 5 min spinning, magträning och 5 min orbitrek! Jösses så trött jag var när jag var klar, hade glömt hur jobbig orbitreken är med lite motstånd på!

Markus var verkligen supertrött i kväll och kändes lite varm också. Han somnade direkt då han la sig 19.30 och jag hoppas att en bra natts sömn gör susen. Jag har sett bönderna på tv4 och nu kikar vi på "Berg flyttar in". Snart bingen för mig också!

3 kommentarer:

  1. Sov gott kompis!
    Kram johanna

    SvaraRadera
  2. Vilken tur att det var något du tycker om som magiskt hamnade i korgen ;-)

    SvaraRadera
  3. Härligt att läsa att du har kommit igång med din träning igen, då kan de där skumtomtarna få hoppa ner i korgen bäst de vill! ;-)

    SvaraRadera