torsdag 22 april 2010

Då var det kört....

.....de gråa håren är numera ett faktum! Och dessa grå sitter på ett tunnt hår som verkligen behöver klippas. Jag har tappat oerhört mycket hår sen jag väntade Max och tycker verkligen att det räcker nu. I dag beställde jag tid hos min frisör för slingor och klippning nästa torsdag. Jag vill faktiskt bli lite ljusare igen och då får det enligt min frisör bli slingor. Håret ska kapas av en rejäl bit så att det hinner "komma i kapp". Trodde jag kunde slippa de grå liiiiiite till.......

3 kommentarer:

  1. Låter klokt att kapa av håret en bra bit om det är så tunt så att det får "repa sig". :-) Jag ska också bli ljusare nu, blir ju det ändå när jag är blond egentligen, men ska hjälpa min egna färg lite på traven. Sen till hösten blir jag brunett igen! :-)

    SvaraRadera
  2. Välkommen i gänget! Vi går mot en gråare tid! Prisa vare hårfärg:=)
    kraaaam

    SvaraRadera
  3. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, men inom mig jublar jag lite i smyg varje gång jag får sällskap i klubben-för-oss-som-börjar-få-gråa-hår-trots-att-vi-är-så-unga-sååå.
    Mina grå började också komma när Lova var ungefär som Max och jag gick mot 35. Jag skyller på mina barn. Det är deras fel. De ger mig gråa hår! Å andra sidan skyller jag även mina skrattrynkor på dem <3
    (Förresten, hur länge kan man kalla dem skrattrynkor innan de blir bara vanliga rynkor??)

    Till sist... tack för kortet, fina fina du!!

    SvaraRadera