fredag 23 april 2010

Karlslundsbadet

I eftermiddag var det familjetid med grabbarna som gällde och vi bestämde oss för att köra till Karlslundsbadet i Landskrona. Båda barnen älskar att bada så det var succe=)
Max fick följa med in på damernas och byta om med mamma!

Max älskade barnpoolen - härliga 34 grader!
Rutschkanan var så klart superkul=)
Älskade familj!
Vi har hittat ett nytt guldkorn och kommer att åka dit snart igen!
Min älskade, krulliga unge! Max har ärvt mammas lockar (som hon drar ut med plattång;-)
När vi kom hem var hela familjen jätte hungriga och middagen kom snabbt på bordet. Jag har ju som sagt druckit en smoothie till lunch och efter jobb och bad så var jag också rejält hungrig. Nu ska lugnet lägga sig på Fältgatan och två barn ska somna gott i sina sängar. Jag är lyckligt lottad, det är jag=)

10 kommentarer:

  1. Vilken härlig eftermiddag!
    Vi har varit på väg dit flera gånger, men sjukdomar och annat har kommit emellan! Kanske vi kan åka tillsammans en gång!?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det låter verkligen som en toppenbra idé Sophie! Helst ska man nog undvika helgerna för då är där säkert ganska mycket folk. I dag, en fredageftermiddag, var där inte alls mycket folk!

    SvaraRadera
  3. Mysigt med familjebad! Och du, de där extra kilona ser man inte mkt av, dem har du (OM de nu verkligen existerar, jag är ju som sagt var ytterst tveksam till det!) lyckats dölja väl vilket är skickligt när man bara bär några små tyglappar på sig! ;-)

    Barnen blev glada över att öppna sin post i morse, tack igen! :-)

    SvaraRadera
  4. Det är ju därför man gå upp i vikt, man blir hungrig och vräker i sig på kvällen....Inte bra...Försök att dricka flera, gärna med en banan el nåt..Så det mättar mer, man blir så sugen på allt om man e lite småhungrig...Kämpa på:-)

    SvaraRadera
  5. Lina jag åt frukt på eftermiddagen=) Annars hade jag inte klarat mig!

    SvaraRadera
  6. Nina - jag drog in magen när kameran
    kom fram;-)

    SvaraRadera
  7. Karlslundsbadet är underbart, säg till om ni vill ha sällskap dit nästa gång. Vi följer gärna med er!
    Ha en fortsatt bra helg! Kram från Fridas gata

    SvaraRadera
  8. Ser kanonroligt ut! Fär väl oxå hänga på någon gång :-)

    SvaraRadera
  9. Linus tycker det ser jätteroligt ut. Vad det dyrt eller dom har sån familjepris? Mvh spaen

    SvaraRadera
  10. Det har familjepris Bengt! Vi betalade 140 kr för hela familjen (två vuxna + två barn). Du kan googla det och gå in på deras sida, finns några bilder där också. Det finns två rutschkanor, pooler, bubbelbad och man kan även simma ut!

    SvaraRadera