tisdag 13 april 2010

Feber in da house!

I natt var Max vaken 00.30-03.....jag var helt slut och han bara snurrade runt, sparkades, pratade etc. Om jag la honom i hans säng blev han ledsen och skrek=( Låg han i vår säng så var han visserligen ganska tyst men det gick absolut inte att sova bredvid honom.

När klockan ringde 6 i morse så sov Max gott vidare! Jag körde till jobb och Nicke var hemma med grabbarna, fick bli VAB i dag på Max eftersom han vaknade 7.15 med snorig näsa och hosta. På förmiddagen skickade Nicke ett sms där det stod att Max hade feber. När jag kom hem efter jobbet så var Max ganska pigg och har inte haft feber mer alls. Konstigt att feber kan komma och gå så på barn!

Vi har gått en runda i solen, hämtade Markus som varit och lekt hos Oscar och sen stannade vi på lekplatsen en stund. Vädret är underbart och det är svårt att gå in. Julia kom ut och bytade till sommardäck på sin bil sen startade vi grillen och Ted kom även ut lagom till vi skulle äta. Markus busade och hoppade på studsmattan med Julia innan det var dax för dem att köra hem. Sen gick jag ut en stund och hoppade med Markus i kvällsolen - DET är livskvalite mina vänner=)

I morgon stannar Nicke hemma med Max och jag hoppas att natten blir lugn och att febern håller sig borta. Jag behöver sova en hel natt nu....*jäsp*.......

2 kommentarer:

  1. Tack för allt igår!! :-D Och ja, däcken sitter kvar...

    SvaraRadera
  2. Lite sol gör en så levande och glad:-)

    SvaraRadera