fredag 9 april 2010

Helgen för dörren!

I morse kom Markus in till vårt sovrum klockan 5. Efter att ha följt med honom på toaletten, gått med honom in till hans säng och fått Max (som givetvis vaknade) att somna om så låg jag där - vaken. När det var dax att gå upp klockan 6, ja då sov Max som en stock vilket han inte brukar vi den tiden. Det är väl typiskt! För sen när jag har gått upp tar det bara 5 minuter för Max radar att känna av att mamma har lämnat rummet och då är det dax att fara upp och titta på tv=)

Jag jobbar till 14.30 i dag och Nicke är hemma med grabbarna. Förhoppningsvis är det fint väder i eftermiddag när jag kommer hem så vi kan vara ute. Det blir en klassisk tacofredag och förmodligen en film för oss när grabbarna har somnat. Resten av helgen är jag bmx-änka då Nicke ska på tränarutbildning hela lördagen och söndagen. Vi väntar fint besök från Malmö på söndag då Therese och barnen kommer - DET ser vi fram emot=)

Ha en härlig helg!

3 kommentarer:

  1. Hoppas ni får en bra helg:-)

    SvaraRadera
  2. Ha en skön helg, trots tidiga morgnar! :-)

    SvaraRadera
  3. Här var det också taco-night igår. Ovanligt ;-)
    Vi ses i morgon, de har lovat 15 grader och sooool!!!

    SvaraRadera