tisdag 27 april 2010

The good wife

Min nya favoritserie! Jag älskar Julianna Margulies och tyckte hon var lysande i "Cityakuten" också. Har ni inte sett den - så börja göra det nu=)

I dag har det varit full rulle på jobb och tiden rusar i väg då! Jag hämtade barnen klockan 15 och när vi kom hem så städade vi i uterummet och putsade de stora glasdörrarna där. Barnen hjälpte till på sina egna vis och nu kan vi ha kalas på lördag utan att gästerna möts av dammråttor, grus och spindelväv=)

Mamma kom ut till oss i kväll och åt middag, spelade spel med Markus och mös med grabbarna. Det är guldstunder för både mormor och barnbarn=) När Max hade somnat så cyklade jag på spinningcykeln och tränade sen mage och armar (blev samma pass som i går). Jag har som sagt bytt ut lunchen mot en dietshake/smoothie och magen känns inte så full och uppblåst när jag sitter på kontoret. Jag håller mig mätt ganska länge och äter frukt på eftermiddagen. Dock är frukost och kvällsmat vanliga mål med familjen.

Nu är det nedräkning till Markus födelsedag på lördag, SOM han längtar!!

5 kommentarer:

  1. Förstår att han längtar..FATTA 6 ÅR!!!!???Vart har tiden försvunnit, hör gärna av dig och berätta vad han önskar sig:-)

    SvaraRadera
  2. Ja Lina...det var inte länge sedan vi skolade in grabbarna hos världens bästa dagmamma!

    SvaraRadera
  3. Så duktig du är med all träning.. Kan förstå att det är nedräkning tills födelsedagen på lördag!

    Kram Louise

    SvaraRadera
  4. Ja The Good Wife är en av mina favoriter också!
    Hoppas ni får en fortsatt fin vecka!

    SvaraRadera
  5. The Good Wife vågar jag nog inte börja titta på med risk för att fastna. Det räcker med de (hemma)fruar jag redan har fastnat för! ;-)

    SvaraRadera