tisdag 28 juli 2009

Gåstolsrymling och mohikankille!

Efter frukosten i dag gick jag och grabbarna ut i solen för att vara lite flitiga med ogräset. Markus och jag drog ogräs och sopade medan Max rymde gång, på gång, på gång, på.....Tänk att man kan vara så snabb i en gåstol!

Max fick upp rejäl fart!

Hur kul som helst att vara ute!

Markus hjälper mig med ogräset.

Cool kille i ny frisyr!

Jag gjorde pannkakor till lunch som vi satt och åt på verandan. Det har inte blivit så många sittningar där nu, uterummet är lite säkrare mot regnet som kommer titt som tätt...Men solen fortsatte skina så vi körde in till stan där jag blev avsläppt hos Tina. Hon och jag gick sen en promenad till Gröningen dit Nicke och Markus hade kört. Vi satt i solen, pratade lite, åt glass och mös i solen.

Nicke och Tina.

Markus tränar lite som han brukar på Gröningen:-)


I kväll har Ella och Gabriel varit här och grillat med oss. Grabbarna lekte lite och de fick lägga straffar på Nicke som stod i mål. En mysig sommarkväll helt enkelt! Nicke körde dem hem och jag fick Max att dricka välling ur muggen i kväll igen:-) Sen blev det träning i källaren för mig en stund, lite spinning och magträning. Fick dock springa upp några gånger och "natta om" Max som är såååååååå mammig just nu! Men ungen sover och soffan hägrar för mig!

2 kommentarer: