söndag 12 juli 2009

Julia 25-år!

I går kom äntligen dagen som Markus har haft nedräkning till:-) Han skulle både på barnkalas och sen fest ute hos morfar för att fira Julia! Klockan 11 började kalaset hos kompisen H och då var Markus utklädd till pirat:

Jag höll mig hemma hela dagen med min dåliga rygg. Har haft riktigt ont och Nicke köpte Voltaren och värktabletter på vägen hem från hans bmx träning. Jag tog en tablett så fort han kom hem med dem och blev väldigt förvånad när det faktiskt började släppa lite i ryggen efter bara en timme! Så visst sjutton har jag en inflammation.

Klockan 18 rullade vi in på gården i Glimminge och där tog kvällens snyggaste 25-åring emot oss! Gästerna rullade in efter hand och vi fick bubbel och tilltugg innan vi gick en "Julia-tipsrunda". Klart man visste vad hennes marsvin hette, vem som är hennes stora idol, vad en "Julialetning" är och vilken bil hon vill äga....hmpf....ändå kom vi bara på andra plats - mamma knep första platsen:-)

Vi åt god mat, sjöng till bordet, njöt av Lenas goda bakverk och hade supermysigt! Max tyckte att han skulle vara med på hela festen och somnade inte förrän klockan 24 då vi körde hem.

Tusen tack älskade syster för en fin fest och grattis ännu en gång!


Max i morfars trygga famn!

Jag och mamma!


Min "ingifta" bror Christian och hans Madeleine!

Paketöppning, Julia och pappas fru Lena!


Vår partykille som lagt slipsen!

Måååånga paket!

Max på party med farsan!

Pappa och min kusin Christina!

T och F med lilla W! Dessa härliga två kör lastbil och är ofta på jobbet hos mig och Julia. Lilla W kom dagen innan Max så vi träffades flera dagar på BB!


Festfolk!


I dag ska vi packa och förbereda inför resan till Legoland. I morgon kör vi i väg och kommer hem på torsdag. Så det blir lite uppehåll i bloggandet (om det inte blir någon snabbis i senare i dag...) men så fort vi är hemma ska det bjudas på semesterbilder!

3 kommentarer:

  1. Roligt att få se lite festfoton, ni var så fina allihop!

    Skönt att din rygg känns bättre, glöm nu INTE att packa ner Voltaren - både asken och tuben - i Legolandväskan och ha en riktigt mysig Dk-tripp!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Hihi fina bilder!!! Jag lägger upp några i bloggen men lägger upp dom flesta på FB under dagen. :-D Tack för allt igår!!!

    SvaraRadera