måndag 6 juli 2009

Naprapatbesök och minigolf

I förmiddags åkte jag till naprapaten för att hon skulle behandla min rygg nu efter helgen. Jag har ätit Voltaren i tre dagar och fått tillbaka mycket av rörligheten, även om det gör ont fortfarande. Hon kunde behandla mig på ett helt annat sätt i dag då musklerna inte krampade som hon säger. Efter lite massage kunde hon "knäcka" rätt mig och sen var rörligheten ännu bättre! Jag behöver träna min mage, det är ju den som gör att man har rätt hållning. Jag är väldigt skålformad, axlarna är väldigt mycket framåt och jag orkar inte hålla mig så rak som jag borde. Hon visade fyra "mjuka" sätt att träna magen, men ändå inte så ryggen får jobba för mycket.


När jag kom hem så tog jag Max i vagnen och Markus på cykel så gick vi till affären. Sen blev det pannkakor till lunch innan vi körde till Råå för minigolfpremiär med Markus:-) Han tyckte det var roligt och sprang igenom alla banorna med säkert nytt rekord i antal slag;-)Det var oerhört varmt och så fort vi hade spelat färdigt gick vi bort till bryggan och badade. Det var 23 grader i havet och svalkade underbart...


Jag var ute en runda med barnen lite efter klockan 18 och vi kom inte in förrän klockan var 19.30. Nicke har varit och tränat bmx i kväll så jag såg till att kidsen blev duschade och kom i säng. Sen är det tvkväll för mig......I dag har Lipstick Jungle och Prison Break premiär - mina favoriter!









2 kommentarer:

  1. Lipstick Jungle har jag aldrig sett, men om den är bra så kanske man skulle titta på den någon gång. Nu har jag ju inget program att följa eftersom DH är slut för säsongen... Buhuuu. ;-(

    Idag kan jag äntligen skriva; Vi ses imorgon!! :-D

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Håller helt med dig, Lipstick Jungle är hur bra som helst! Kul att det börjat igen..
    Kram

    SvaraRadera