lördag 11 juli 2009

Tillbaka till ruta ett...

I går började ryggen kännas dålig igen och nu är det katastrofläge:-( Vet knappt hur jag ska röra mig utan att skrika till och vid varje andetag gör det ont. Att ligga ner och vända mig är oerhört smärtsamt och det behövs ju några gånger/natt då Max ligger hos mig...

Jag får åka och köpa Voltaren i dag och börja på en ny runda. Åt ju bara tre dagar förra helgen eftersom jag kändes bra efter naprapatbesöket. Suck....nu gnäller jag bara men det här är skit...

Nina du undrade hur natten gick med ersättningen? Jo Max har väl inte gnällt lika mycket och han fick flaskan runt 4 tiden, vilket är några timmar senare än vad han brukar dra i gång
(runt 2 annars) så han var väl mer mätt hoppas jag. Men han åt inte med så stor förtjusning i natt även om jag fick i honom en del. Vi gick inte upp förrän klockan 8, dock hade vi varit vakna lite då och då innan. Men natten var bättre, helt klart! Får fortsätta och kämpa på, det behövs säkert lite inkörningstid för detta med.

I dag ska Markus på kalas mellan 11-13, utklädd som pirat:-) Sen i kväll är det Julias 25-års fest som går av stapeln ute hos pappa och Lena. Hoppas vädret håller sig och inte bjuder oss på regn bara eftersom vi ska vara ute i tält.

Rygghelvete...

3 kommentarer:

  1. Åh, fy så jobbigt!!Jag vet ju hur det känns, var invalid i flera veckor i våras då jag drog på mig ett ryggskott. Varje liten rörelse hugger som knivar, för att inte tala om när man ska gå från ryggläge till upprätt. Jag fick åla mig av soffan, rulla ner på golvet som värsta (stela) akrobaten och sen försöka ta mig upp till stående.
    Krya på dig, vännen.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Stackare!
    Vad har hänt? Kommer du bli bra i ryggen igen?
    =(

    Hoppas du får en fin kväll med fest & allt trots onda ryggen.
    *kram*

    SvaraRadera
  3. Agge: det började förra veckan och jag har varit hos en naprapat två ggr. Fick först äta inflammationshävande eftersom mina muskler krampade så. Hon fick loss det i måndags och det har varit ganska ok under veckan. Men nu är det nästan värre än innan....Ska äta Voltaren igen och se om det släpper i musklerna.

    SvaraRadera