tisdag 13 oktober 2009

2 grader och vi ser ut...

...så här när vi ska till dagmamman och lämna Markus och promenera en lång runda i kylan!
Max i sin första overall=) Bra att kunna ärva av kusin Gabriel!
När jag hade gått min runda med Max så fixade jag lunch till mig och Nicke - vars en stor tallrik med grönsaker och kyckling.
Efter lunchen gick jag och Nicke ut och höströjde i trädgården. Vi har klippt ner massor med buskar som höll på att växa oss långt över huvudet i dubbel bemärkelse. Nicke har sen tagit ner "90-tals-spaljen" som vi hade på framsidan. En sådan som det ska klättra växter på men det känns som man går igenom pärleporten när man går där;-) Så det har blivit många timmar frisk luft i dag och det märks på oss i kväll då vi är väldigt trötta...

I går flög Nicke till Stockholm och hämtade vår nya bil! Får lägga ut några bilder på den också=)

4 kommentarer:

  1. Overallen satt ju superbra på max:) Skönt att få röjt undan lite.. Kram Ella

    SvaraRadera
  2. Jepp jag ska med till Hestra, får bara lämna Ellen först...

    Kanon fin bil!! :-D

    SvaraRadera
  3. Ja nu är det friska dagar ute!

    Snygg bil, men vit... Hur ofta måste ni inte tvätta den då?!?! ... Säger hon som är supernöjd med en grå bil som nästan aldrig behöver tvättas. ;-)

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Nina: Nicke tvättar den lika ofta som han tvättat alla våra bilar=) Dock är denna vit-metallic, en vanlig vit hade vi inte köpt. Det är stor skillnad i verkligheten=)

    SvaraRadera