lördag 3 oktober 2009

Regn ute men sol i sinne....

...eller hur går nu ramsan?!

Det blev tidig lördagmorgon i det här huset i dag. Max vaknade vid 6 tiden, men så fick jag honom att somna om. Då vaknar Markus och skriker efter mig och jag får gå in till honom och får honom att somna om. När jag kommer tillbaka har Max vaknat igen.....och några minuter senare kommer Markus och kryper ner i sängen också. Det blev visserligen ingen sovmorgon, men massor med mysigt gos i sängen med grabbarna=)

I dag blir det innedag eftersom regnet öser ner och ska tydligen göra så hela dagen. Vi fixar och pysslar nog hemma under förmiddagen, men sen kör vi till Toys R Us och köper födelsedagspresenter till den blivande 1-åringen. Tänk att Max blir 1 år på onsdag! Vi firar i lugn och ro på onsdag med Tina som gäst, sen blir det stort kalas för hela vår stora familj på lördag.

Ha en bra lördag mina vänner!

1 kommentar:

  1. Ja tänk vad ett år går fort!
    Ha en fin lördag, kram

    SvaraRadera