torsdag 29 oktober 2009

Höstens nya jag!

Vilken härlig höstdag det har varit i dag. Jag och barnen har tillbringat många timmar ute både i förmiddags och i eftermiddags. Markus har lekt med Oscar nästan hela dagen, vilket passar två höstlovslediga femåringar bra=)
Fantastiska färger ute nu...
Vår hösttrappa!
Klockan 16 var det dax för mig att träffa min underbara frisör Mirja som jobbar på "Självfallet på Råå". Vi konstaterade i dag att jag har klippt mig hos henne i 12 år! Nu var det dax för en förändring och det lyckades hon bra med - nu är jag mörk och rakhårig! Nåja, jag får jobba med plattången om jag ska få det så här rakt, men det är så himla roligt att kunna variera mig.
Mitt nya jag!
När jag kom hem sa Markus direkt "vad snygg du är mamma" och det var det bästa (och ärligaste betyget jag kunde få). Nicke var inte sämre han, han gillar också det;-)

11 kommentarer:

  1. Säger det igen, skit snyggt rent ut sagt! :-D

    SvaraRadera
  2. Förresten... hamnade på FL idag vilket var ett tag sedan (minst sagt). I min gästbok finns följande inlägg från dig, skrivet den 6 oktober 2008 klockan 20.33:

    Tack sötis!! Den där magen är verkligen stor nu och det är ju några veckor kvar...Ska bli skönt att bara jobba denna och nästa vecka. Sen ska jag vara ledig till bebis kommer
    Allt bra med er? Saknar er!

    Haha... du skulle bara vetat!

    SvaraRadera
  3. Ha, ha....så mysigt att läsa Therese! Ja...inte visste jag då att vattnet skulle gå två timmar senare!

    SvaraRadera
  4. Som jag skrev igår så blev du jättefin i håret och det kändes så annorlunda att se dig med rakt hår, Krull-Fia där. ;-) Tänk att vi blev brunetter igår båda två... Jag en lockig sådan och du en rakhårig!

    Ha en fin dag!
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Vilken snygging! Blev ju super snyggt. Låter som ni har haft en skön dag ute i det fina vädret. Ha nu en trevlig helg så hörs vi av. Varma kramar Louise m grabbar

    SvaraRadera
  6. Riktigt riktigt snyggt, nu får Nicke låna Alfons koppel för att kunna hålla undan dig från alla andra killar. Du passar verkligen i mörkt..Ha en trevlig helg! Kramar från Danne

    SvaraRadera
  7. Kanonsnyggt blev nya "håret".
    =) Och nu lyckades jag komma in på din blogg med.
    Du är jättefin i färgen & frisyren.
    Var tvungen att säga det igen.

    KRAM

    SvaraRadera
  8. WOW!!! Super snyggt ju!!!
    Kram Jenny Bäck

    SvaraRadera
  9. Supersnyggt verkligen! :) kul med lite förändringar ibland!

    SvaraRadera