måndag 5 oktober 2009

Min hjälpreda...

...som hjälper mamma med varorna när vi kommer hem från Maxi....
.....och sorterar posten!

Då var det måndag igen! Var tog denna helgen vägen? Jag tror den blåste bort.....jösses vilken storm det har varit hela helgen. Regnat har öst ner konstant så någon utetid har det inte blivit.
I lördags var Markus och lekte hemma hos Oscar så då körde vi och köpte lite presenter till Max. Sen hämtade vi upp Ella och Gabriel så följde de med oss hem. Vi höll oss inne hela eftermiddagen och kvällen, åt lite gott och kusinerna lekte, bråkade och busade som de brukar göra.
Gabriel och Markus la pärlplattor med extra stora pärlor=)

I går jobbade Nicke 7-12 och Markus lekte hos kompisen H några timmar. Jag och Max fixade lite här hemma med tvätt och annat, här finns alltid att göra=) Sen hade vi en lugn eftermiddag och det blev faktiskt hämtmat för hela familjen. Grabbarna åt pizza och jag en kebabrulle - och jag hade inte det minsta dåligt samvete;-) Får svettas lite extra i kväll på träningen!

2 kommentarer:

  1. taskigt att inte få några kanelbullar igår :(.
    Du mina föräldrar åkte båt hem från Finland natten mellan lördag och söndag och dom sa att det hade blåst 25 meter per sekund.... !! Herregud... dom hade inte sovit mycket kan ajg tala om.. så nog var det stormigt ute minsann. KRAM

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!

    Ja var tar tiden vägen..Jag och Oscar har haft en super mysig helg tillsammans. Micke har varit i Stockholm med "herrgänget" och kollat på hockey. Vi har lekt och lekt känns så härligt att ta sig tid för sånt. Nu håller vi alla tummarna för att Oscar får håla sig frisk tills på måndag då det är daxs för operationen. Hoppas att träningen var bra och att dina knän känns bättre. Hälsa grabbarna dina och en stor kram från mig/ Louise

    SvaraRadera