onsdag 14 oktober 2009

Utmanad av Agge!

Regler: Det här är svårare än du tror!
Kopiera detta till din blogg,utmana 5 personer plus den du fått av och berätta det för dem.
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!
Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma Bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn
som svar (förutom på fråga 1)!

1. Vad heter du: Emilia
2. Ett ord på fyra bokstäver:Elva
3. Flicknamn: Emma
4. Pojknamn: Erik
5. Yrke:Elektriker
6. Färg:ekfärgat (den var svår....)
7. Klädesplagg:EN .....jacka.....(Hitta ni gärna något på E!)
8. Mat:enrisrökt skinka
9. Sak i badrummet:Eltandborste
10. Plats/stad:Ekeby
11. En orsak att vara sen:elavbrott
12. Något man skriker:E han ute snart!!! (När man föder barn....)
13. Film: ET

14. Något man dricker:Enbärsdricka
15. Band:Europe
16. Djur:elefant
17. Gatunamn: Eriks gata
18. Bil:elbil
19. Sång:En dag (Tommy Nilsson)


Jag utmanar Nina, Therese H, Lilian, Sofie och Helen!

5 kommentarer:

  1. jag visste jag skulle åka dit på den här... :) PUSS å KRAM

    SvaraRadera
  2. Ha, ha....det är för att du är i mina tankar!

    SvaraRadera
  3. jag kom på ett klädesplagg.. enarmströja! :) KRAM

    SvaraRadera