måndag 26 oktober 2009

Regn, gympa och träning!

Sitter nyduschad i soffan och är nöjd med kvällens träningspass=) Det är så oerhört skönt att ge järnet, alltid i dubbelt tempo med hopp på träningen och känna sig helt slut och mör när man går hem. Är så glad för att mina knä håller och inte gör ont!

Innan min träning var jag med Markus på hans gympa. De är tre tjejer som turas om att hålla i det (och en kille som är där varje gång och hjälper till) och det gör att det händer lite olika för barnen när de är där. Markus skiner som en sol när de har uppvärmning, stationsträning, ramsor och lekar=)

När vi kom hem var det pannkaksdax för Markus och sen fick Nicke ta hand om grabbarna när jag gick upp till skolan igen för min träning. Annars har det varit en ganska lugn dag, jag och Max har hållt oss inne eftersom det har regnat hela dagen. I morse stannade vi en timme hos dagmamman så att Max nu ska börja känna den miljön och barnen där. Han lekte, hoppade fram på golvet och satt en stund i barnstolen vid bordet och åt majskrokar - livet hos dagmma Ingrid är toppen=)

Vilken konstig blogg det här blev - jag började bakifrån av dagen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar