torsdag 22 oktober 2009

Ni 45...

...ca som läser här och aldrig skriver en kommentar, skulle ni inte kunna göra mig superglad och tala om vilka ni är! Varje dag har jag runt 50 unika läsare och av dessa är det ca 5-6 stycken som alltid lämnar kommentarer. Jag blir väldigt glad när någon lämnar ett avtryck, även om man inte alls behöver göra det varje gång. Men jag är så nyfiken vilka ni andra är och om jag delar med mig till er - så kan ni väl göra det för mig=)

Det är bara att trycka på "kommentarer", skriv något i rutan, välj "anonym" om man inte har något konto här och tryck på "skicka kommentar". Ibland får man fylla i några bokstäver också i kontrollrutan innan man trycker på skicka igen, men det är bara en säkerhetskontroll mot virus.

Snälla, snälla, snälla......

14 kommentarer:

  1. Jag är alltid här och kikar vad familjen Johansson har för sig!! Ni är alltid med när frukostmackan äts måndag till fredag! Kramisar till er alla och trevlig helg!! Kram Anna Moe

    SvaraRadera
  2. Jag är en ny läsare av din blogg men jag har inget emot att lämna en kommentar! Jag är fd granne med Tösan och min man jobbar numera med din man... =)

    SvaraRadera
  3. Jag är allt annat än anonym, men vill givetvis statuera exempel och lämna en kommentar!

    Längtar efter er - och bäst av allt; jag behöver bara längta tills imorgon!!! :-D

    TACK för dina fina ord inne hos mig. Du har en förmåga att alltid säga "de rätta sakerna".

    Love You, vi hörs vidare under dagen!

    SvaraRadera
  4. Ja jag heter Martina och jag bor i Hbg. Jag läser din blogg ibland men det är mest för att jag är en stalker..jag vill veta vart du är o gör varenda minut för att vara så exakt som möjligt i mitt angrepp att fråga om vi ska ses så att du inte kan säga nej!

    SvaraRadera
  5. Haha den där Martina får du passa dig för ;-)

    SvaraRadera
  6. Hej! Jessica från Ängelholm, mamma till en pojke på 19 månader. Har följt dig sen du var med i tidingen, NsT.

    SvaraRadera
  7. Hej, Kattis från Märsta, du vet vi som lånade lite alvedon utav er när vi va på Bmx tävling i Lerum. Ännu en gång tack för lånet, du va inte där när jag lämnade tillbaka flaskan. :-)

    SvaraRadera
  8. Puss & Kram från Johanna =)

    SvaraRadera
  9. Hallå där... detta är "lanta lollan som skriver. Jag är en flitig läsare :) Men glömmer att lämna spår av mig. Ses på söndag ska bli så mysigt.

    Kram Louise

    SvaraRadera
  10. Well, Agge här...Jag är inne & kollar läget.
    =)

    SvaraRadera
  11. Hur ser du hur många som läser din blogg? Är det en bloggerfunktion? För det hade jag också tyckt var kul att veta...

    SvaraRadera
  12. Lotta, är från Vallentuna och hejade på Lilian i Märsta och sen har VI träffats vid flera Bmx tävlingar :-)

    SvaraRadera
  13. Familjen på Fridas gata är trogna läsare....

    SvaraRadera