fredag 19 mars 2010

Fredag!

Helgen för dörren!! Det ska bli lite extra skönt med helg efter en heltidsvecka på jobbet och väldigt lite sömn på nätterna. Inte för att jag får mer sömn på helgen, men då slipper jag i alla fall vara på jobb klockan 7, utan kan mysa soffan med barnen en lång stund när vi gått upp=)

I går blev det lite träning på pilatesbollen till massor med övningar som Nina har skickat till mig. Det är allt annat än lätt att få till lugna, jämna rörelser då man samtidigt ska hålla balansen. Men kroppens alla muskler får i alla fall bekänna färg! Det har inte blivit mycket träning annars i veckan, har helt enkelt varit för trött efter många dåliga nätter.

I dag hoppas jag hinna träna lite då jag kommer hem. Nicke och grabbarna ska under eftermiddagen åka hem till Ella och Gabriel och sen blir det fredagsmys på hög nivå - äta gott vid tvn till film som Markus får välja=)

Av en händelse hittade jag den här bilden just i dag i min jobbdator. Markus står i samma tröja som Max hade på sig i går=) Min lilla Markus är 17 månader på bilden.

Ha en härlig fredagkväll!

4 kommentarer:

  1. Åh så söööt Markus är på bilden! Det var en jädrans grann vagn som ni kryssade runt med när han var liten. Kommer ihåg att jag tyckte den var så fin, och sen fick ni världens finaste lille kille att lägga i den.
    Sov gott! Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Söta du Johanna! Du skriver så goa kommentarer=)

    SvaraRadera
  3. Ja där var han inte så stor! :-)

    Pilatesövningarna är sjukt svåra, just balansmässigt sett, men får man väl kläm på tekniken så är de SÅ effektiva. Mycket nöje!

    Ha en fin lördag!

    SvaraRadera
  4. Så längesen vännen! Hoppas ni for en fortsatt fin helg!

    Kram

    SvaraRadera