fredag 5 mars 2010

Härliga, soliga, tidiga fredag....

I morse tyckte Max att 4:39 var en bra tid att vakna. Jag höll inte alls med, men av någon konstig anledning så blir det som han vill! Och inte sjutton somnade han om i heller.....suck....jag som åkt på en förkylning hade verkligen behövt lite mer sömn.

I dag jobbar jag till 14.30 och Nicke är som vanligt pappaledig och hemma med grabbarna. De ska fixa storhandlingen och när jag kommer hem ska vi förbereda lite inför dagens storbesök från Göteborg! Anna med familj kommer till oss och det är 10 år sedan vi träffades. Nu har båda hunnit skaffa familj och barn och äntligen dök tillfället upp och vi fick till en träff=)

Helgen i övrigt då? I morgon ska Nicke på ett möte med bmxklubben och jag ska nog ta mig ut till mamma och spana på nya bostaden. Klockan 17 ska Nicke och Markus till "Jutan" (inomhus skatepark) för att cykla bmx inomhus med klubben, en kickoff kan man väl kalla det! Cykling, träffa klubbmedlemmarna och så skulle det bjudas på pizza. Kan säga att jag har en kille där hemma som längtar........

Ha en härlig fredag!

5 kommentarer:

  1. Ha en riktigt trevlig helg, vännen min.

    SvaraRadera
  2. Ja, vad ska man säga? Morgonstund har guld i mun. ;-)

    Kul för grabbarna med bmx-kickoff, tror både liten och stor längtar tills imorgon...?? ;-)

    Ha en fin fredag!

    SvaraRadera
  3. Förstår inte varför han längtar så... ;-P Hade jag med gjort!!!

    SvaraRadera
  4. HAr mamma flyttat?

    Trevlig helg!
    Kram Danne

    SvaraRadera
  5. Japp, mamma och Wille har flyttat, dock är de kvar i Lerberget=)

    SvaraRadera