måndag 8 mars 2010

Total lycka!

I kväll testade jag att träna med pilatesbollen som jag fick av mamma i helgen. Shit vad jobbigt det är! Alla muskler i kroppen får verkligen jobba=) Sen jag blev förkyld i torsdags har jag inte tränat kondition alls, men lite styrka kunde jag inte hålla mig från att prova på i dag.
Men, detta inlägget skulle handla om lycka och det är Max som hamnade i sjunde himlen i dag! Faster Camilla kom ut och hälsade på och med sig hade hon en KAFFEKOKARE!! Max har som sagt en galet rolig inställning till kaffekokare, var han än ser en så säger han "taffetetate" och skiner som en sol. Till och med när han började skruva lite på sig då jag skulle lämna honom hos dagmamman häromdagen, så sa hon bara "ska vi gå in och sätta på kaffekokaren" och ungen sken som en sol. Nu har han sin egen!

Tack faster "killa"!

6 kommentarer:

  1. Perfekt! Då vet vi vem som kokar kaffe till mig nästa gång jag är på besök :) KRAM

    SvaraRadera
  2. Hahaha den perfekta presenten till honom ju! :-D

    SvaraRadera
  3. Eller hur!? Träning på boll är suveränt! Hör av dig om du vill ha övningar, jag har flera kanonbra.

    SvaraRadera
  4. Haha, goa unge! Skönt att veta att det åtminstone finns en som kan göra en sällskap över kaffekoppen när man kommer på besök :-)

    SvaraRadera
  5. Hej Max!

    Danne här, ja du vet jag med hunden Aaaafooonns. Äntligen har du fått din egen kaffekokare, ja dina föräldrar har ju inte lärt sig att dricka kaffe än...men du och jag kan väl ta en kopp någon dag. Jag ringer dig när vi blivit friska så kan du väl sätta på en kanna kaffe så kommer jag med en kaka:-)

    Kram från din kaffekompis Danne
    Ps Hälsa mamma,pappa och brosan! Ds

    SvaraRadera