måndag 29 mars 2010

Träningsvärk!

Säger som Max gör nu för tiden "shit"......vilken träningsvärk jag har i dag! I går var jag ute och sprang en runda och den rundan gör sig påmind i dag - hela dagen=) Jag får inte träningsvärk när jag cyklar på spinningcykeln, det är inte samma "stötar" för benen och det kändes redan när jag sprang i går att musklerna skulle bjuda på träningsvärk i dag=)

Annars är min måndag bra. Lämnade grabbarna hos deras underbara dagmamma i morse, körde till mitt jobb som jag trivs med, fick härliga nyheter av en vän i telefon, har riskakor och vatten på mitt skrivbord, längtar efter choklad och ser fram emot att åka hem till min älskade familj i eftermiddag. Japp, livet är gött!

2 kommentarer:

  1. Härligt med träningsvärk! Jag hoppas få skaffa mig lite av den varan efter kvällens pass jag också.

    SvaraRadera
  2. Men va f-n... sitter här och ska äntligen titta på alla fina bilder du har lagt upp och så har det hänt nåt konstigt i min dator. Inga bilder syns, inte på min sida heller :-( Får väl hoppas det har rättat till sig till i morgon.
    Kram!!

    SvaraRadera