måndag 29 mars 2010

Påskpynt & träning(svärk)

Jag hann inte ut från bilen i dag när jag kom hem, innan Markus hade sprungit in och hämtat sitt påskpynt=) Se vilken fin påskljusstake han har gjort i dag!


Han hade även bakat med Ingrid=)
När jag kom hem bytade 3/4 av familjen om till träningskläder. Nicke följde Markus till gympan, sen sprang Nicke en runda. Under tiden gick jag ner i källaren med Max där jag värmde upp med Orbitrek innan det blev mage/rumpa/lår/armar som fick styrketräna. Min träningsvärk är allt annat än skön och jag tror inte den blev bättre av träningen=(
Måste också visa hur ett uttråkat barn ser ut.....I går när jag lagade middag tyckte Max att det tog för lång tid.....han visade klart och tydligt hur uttråkad han var......

2 kommentarer:

  1. Hahaha något uttråkad ja... ;P Men roligt ser det ut!

    SvaraRadera
  2. Ha ha, ja den där posen talar sitt tydliga språk!

    SvaraRadera