fredag 20 november 2009

Bonusfaster!

I förmiddags blev jag bonusfaster, Christian och Madeleine har fått sin pojke nu! Mer information har jag inte i nuläget och jag längtar faktiskt till han ringer igen så jag kan ställa alla mina hundra frågor=) Vi är nu hundvakter igen då hundar inte får tas med till förlossningen;-)

Hela familjen Johansson har varit hemma i dag och det är fredagslunk som gäller. Vi var ute i förmiddags och fixade lite i trädgården sen gick jag och grabbarna till lekplatsen så de fick gungat lite. Vi åt korv med bröd till lunch när vi kom in och sen körde jag och barnen lite ärenden. Först en runda till Systembolaget och sen till Väla. Fick köpt presenter till helgens två kalas, lite smått och gott på Apoteket, present till bebisen och en skjorta till Markus - som han själv valde ut mycket noga=)

Nu ska vi gå en runda med vovven och sen infinner sig Markus favorit för veckan: FREDAGSMYS! Blir god middag, Idol, mys i soffan och säkert lite gott på bordet. Ha en trevlig kväll och var rädda om varandra. Vi har tyvärr mist en nära vän till vår familj, någon som stod mamma och hennes man mycket nära. Han rycktes bort alldeles för fort och han lämnade fru och tre döttrar, varav jag umgåtts mycket med deras äldsta dotter. Våra tankar är hos familjen.

3 kommentarer:

  1. Låter som om att ni har haft en fin fredag och det var fina rader som du avslutade ditt inlägg med trots det sorgliga innehållet!

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Ja livet är skört, man vet aldrig när det förändras radikalt.

    Ta hand om er och ha en fortsatt fin helg!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Oj vilken fin bild på dig och dina killar!
    Kram från Vallåkra

    SvaraRadera