onsdag 18 november 2009

Storm och vinterchoklad!

Vilken storm det är! Tycker det är lite skrämmande när rutorna skakar, tänk om det kommer något farande som slår sönder något *ryser*. Det har regnat och blåst hela dagen, så under dagens besök hos Johanna och Ava fick vi hålla oss inne. Helen och Ebba kom hit 9.20 och så körde vi till Johanna när jag lämnat Markus. Barnen har lekt för fullt och vi fick en smarrig paj till lunch.

Johanna bjöd även på chokladmuffins till fikat och så fick vi smaka Marabou Vinter - mums säger jag bara! Den ska finnas här under advent så man kan krypa upp i soffan med några bitar Vinterchoklad, en clementin och ett glas julmust=)

Tusen tack tjejer för en härlig dag, det är alltid lika mysigt och roligt. Våra barn är fantastiska och det är en fröjd att se hur de växer och de ligger mig varmt om hjärtat.

3 kommentarer:

  1. Tycker du verkligen om den chokladen? Jag tycker faktiskt inte om den, hört lite från säljaren att den inte fått lika bra kritik som deras kakor brukar få.....Men smaken är som baken...

    Ta hand om er!

    Kramar från Danne

    SvaraRadera
  2. Jag skulle inte kunna äta den "året om" men till jul är den lite rolig att ha!

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!

    Tack själv! Jag tycker samma som du :)

    SvaraRadera