måndag 16 november 2009

What´s new?

Max tycker det är roligt med grytor just nu...
Härligt att Max har lärt sig öppna kylskåpet själv.....
Markus hade fotosession i går...

Lillebror blev också fotograferad...

Annat "new" är att vi i förmiddags var hos dagmamma Ingrid och skolade in en stund, resten av dagen har jag ägnat åt handling, hämta Markus och kompisen Oscar, gå med grabbarna till gympan, agerat gympaledare vid ringarna, fixat kvällsmat och lagt barnen=)
Ett härligt "new" är att Lilian i dag har bokat biljetter till Skåne, hon ska tillbringa flera härliga dagar hos oss med ankomst nyårsdagen!!
Tråkigt "new" är att Nicke är megaförkyld igen.
Roligt "new" är att Max i natt sa "Maakuus" (inte lika roligt att klockan var 4.20 när han låg och tränade på det).




8 kommentarer:

  1. haha vaddå?? 4.20 brukar jag åsså prata... i nattmössan :) sötisar...
    Ehhhh Nicke ser lite smått förvånad, perplex, irriterad, en blandning av allt... ut på fotot hahaha kan inte komma över vilken skön min han har....
    Blivande proffsfotograf där tror jag ;)
    Ja nyårsdagen då blire åka av.. Inte en lugn stund i huset.. Fram med kaffebryggaren herr å fru Johansson!
    puss å kram

    SvaraRadera
  2. Är det Max som är kylskåpsmonstret?? :O Hehe

    Goa bilder på en go familj!

    Nyårsdagen, ja då är Skåne inte säkert längre ;-)

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha, ett underbart inlägg med ett skönt slut... jag förstår precis vad du menar! De hittar de märkligaste tiderna till att prova de sötaste sakerna...

    Kram

    SvaraRadera
  4. Om lusten faller på att träna på brorsans namn klockan 4:20 så gör den det!

    ... Ha ha, lätt för mig att säga som inte var där och behövde lyssna på det. ;-)

    Goa foton på goa familjen!
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Vad är det som är sååå kul med kylen? Ava är likadan! Men vilket gulligt kort, han ser hur upptagen som helst ut.
    Ses imorgon-Kram så länge/Johanna

    SvaraRadera
  6. haha ,det vill jag höra sen när jag kommer att han kan säga det:)men kan förstå att det inte var såå kul att höra det vid den tidpunkten på natten.. Tråkigt att han är förkyld*suck* Många kramar från Ella och Gabbi

    SvaraRadera
  7. Lill-killen bestämmer helt klart i ert hus, klart han måste öva på att säga brorsans namn på natten, när annars är han still och avslappnad för att kunna träna om inte på natten?
    Vad kul med besök från huvudstaden, om det finns något kaffe över kommer man gärna förbi att hälsar på " miss babe" från Stockholm

    Hälsa gubben att han skall krya på sig!

    Kramar Danne

    SvaraRadera
  8. Naaaw, så mysigt att han kan säga Markus :-)

    SvaraRadera